sunet xp
Moderator: Moderators
Forum rules
- Regulament forum
- Regulament forum
sunet xp
Cum fac sa scot si eu sunetul de la windows sa nu se mai auda cand deschid un folder sau cand imi da o erroare etc?
- Ciubey
- Master of Spam
Re: sunet xp
Pt inceput
start -> control panel -> sounds and audio devices
in sounds and audio devices properties selectezi sounds
aici ai
* Sound sheme ,unde poti selecta nosound(opreste toate sunetele de care zici u . eroare etc) si windows default (sunetele wind la eroare etc)
* Program Events unde poti personaliza u sunetele sau poti opri anumite sunete ...
Sper k te-a ajutat .. daca e ceva cauta-ma pe mes
start -> control panel -> sounds and audio devices
in sounds and audio devices properties selectezi sounds
aici ai
* Sound sheme ,unde poti selecta nosound(opreste toate sunetele de care zici u . eroare etc) si windows default (sunetele wind la eroare etc)
* Program Events unde poti personaliza u sunetele sau poti opri anumite sunete ...
Sper k te-a ajutat .. daca e ceva cauta-ma pe mes

No Cheats ... Cheats Are For N00bs For Stupid Idiots Who Cannot Prove There Good Enough
Jucand acest joc am invatat ca daca esti mic poti face lucruri mari, punand suflet in lucruri mari poti face sa fie gigantice ... insa am mai invatat ca fara prieteni poti sa te prabusesti de acolo imediat...
OFFTOPIC:
* To understand man you must be a man, but to understand girls, you must be a GOD! (maybe)
* Beţia e nebunie cu voia.
* Beţia e nebunie cu voia.
Re: sunet xp
Multumesc
Rezolvat
(P.S am dat din greseala pe butonul de raport ,am crezut k este butonul pt "rezolvat")
Rezolvat
(P.S am dat din greseala pe butonul de raport ,am crezut k este butonul pt "rezolvat")