End round health/hits statistics bug

Raportaţi orice bug găsit pe server-ul cs.evosys.ro

Moderator: Moderators

Forum rules
Sunteţi rugaţi să oferiţi cât mai multe amănunte referitoare la problema găsită.
Post Reply
User avatar
mtF.Amin
Happy Camper
Posts: 202
Joined: 19 Jul 2009, 13:37
Location: Com T. Vladimirecu, Galati

End round health/hits statistics bug

Post by mtF.Amin » 28 Oct 2009, 13:09

Acest bug a mai fost raportat si aici, dar nu a fost lamurit/solutionat.

Scenariul suna cam asa: eu cu awp in site pe de_dust2x2, Q_Q lung, in groapa cu ak; trag eu un glont care-l nimereste (110 hp damage conform plugin-ului), trage el 3 si ma nimereste (155 hp damage conform pluginului)

Opyum spune ca trebuia sa folosesc comanda /hp pentru a afla cata viata avea exact in momentul in care m-a omorat. Nu am avut timp la dispozitie pentru ca mi-a picat netul (ClickNet, se explica...) Am avut timp sa fac un screenshot in schimb.

https://static.evosys.ro/camo/api/75cca468f8b8d53fc76097b15c5d93fbfac9e1ed/687474703a2f2f696d6734322e696d616765736861636b2e75732f696d6734322f353538382f646564757374327832303030302e706e67
Image
Image
User avatar
Doppelwhipper
CS Staff Leaders
Posts: 806
Joined: 31 Mar 2008, 15:54
Location: City Of Gods

Re: End round health/hits statistics bug

Post by Doppelwhipper » 28 Oct 2009, 23:17

Yeah... Probabil fusese un hit de 84 dmg altfel nu imi explic. S-au mai sesizat cazuri la fel dar sunt destul de rare. Use say /hp ca sa fii sigur vorba lui opyum :D

[ Post made via Mobile Device ] Image
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2019
Joined: 22 Nov 2007, 20:05

Re: End round health/hits statistics bug

Post by vim » 29 Oct 2009, 00:02

Geronimo foloseste pluginul original inclus in AMXMod X pentru statisticile de la sfarsitul fiecarei runde. Sunt cateva raporturi de asemenea bug-uri si la ei pe site, insa nu au reusit sa reproduca aceste bug-uri intr-un mediu controlat, asa ca nu se stie exact din ce cauza apar.

Solutia care as putea sa o incerc pentru Geronimo, ar fi sa introduc si in acest plugin posibilitatea ca jucatorii sa fie recunoscuti dupa id-ul de sesiune si nu dupa id-ul de joc, insa asta ar umfla artificial resursele necesare rularii acestui plugin. Tinand cont ca acest plugin este folosit cam 1 data pe runda si nu afecteaza cu nimic rank-ul sau alte statistici, parerea mea este ca nu se merita introducerea sesiunilor la el.

In concluzie este un bug minor, apare foarte rar si din cauze necunoscute, iar incercarea de reparare ar putea sa duca la mai mult rau decat bine, cel putin folosind varianta mea.

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
I retired from here
User avatar
mtF.Amin
Happy Camper
Posts: 202
Joined: 19 Jul 2009, 13:37
Location: Com T. Vladimirecu, Galati

Re: End round health/hits statistics bug

Post by mtF.Amin » 29 Oct 2009, 01:06

Exista posibilitatea ca plugin-ul de autoteambalance sa-l fii dat peste cap atunci cand ne muta de la TS la CT si invers, sau Q_Q sa fii dat un /retry atat de repede incat sa faca spawn de doua ori in aceeasi runda.
Astea sunt doua dintre explicatiile la care m-am gandit eu, insa ai dreptate vim, e prea minor bugul ca sa merite complicatia de care zici.
Nu urmaresc de obicei statisticile de final, nici rank-ul dar de data asta mi-a sarit in ochi, si mi-am adus aminte ca a mai fost un topic tot pe aceeasi tema care nu fusese lamurit.

In plus, am vrut sa va inaugurez proaspata sectiune de pe forum. :D
Image
Image
Post Reply