[Recomandarea EvoSys] developer 1/0

Skin-uri, harţi, UI, HUD, tutoriale, tips & tricks, etc

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2019
Joined: 22 Nov 2007, 20:05

[Recomandarea EvoSys] developer 1/0

Post by vim » 28 Jul 2009, 22:05

Mulţi jucători modifică valoarea acestei variabile, fără să ştie exact ce se întâmplă cu jocul când această variabilă este activată. Această este activată pentru că aşa au văzut ei în configul cuiva sau că au citit pe forumul / site-ul "x" ca aşa este bine.

Developer este o variabilă în engine-ul Half-Life care activează diferite nivele de debug. Aceste nivele includ printre altele informaţii de diagnostic pentru entităţi, ce vor fi afişate în consola clientului şi în partea de sus a ecranului.

După cum este logic, dacă activăm opţiunea de debug la orice aplicaţie, fie joc sau orice altceva, respectivă aplicaţie va rula mai greu şi va avea nevoie de mai multe resurse (procesor şi memorie).

Sintaxa comandă:

Code: Select all

developer <valoare>
Unde <valoare> poate fi:

Code: Select all

0: opreşte modul debug (default)
1: primul nivel de debug.
 - arată mesajele de debug în consola clientului.
2: debug în mod verbose
 - arată mesajele debug în consola clientului + în partea de sus a monitorului.
4: cel mai mare nivel de debug
 - arată mesajele de debug în consola clientului + partea de sus a monitorului + mesaje în hud despre variate informaţii. De exemplu, informaţii despre locul unde este ţinta (crosshair). Deasemenea sunt arătate hitbox-urile şi boundbox-urile, doar dacă sunt probleme cu aceste obiecte. De exemplu coliziuni gen "Client stuck on object..."

Recomandarea EvoSys: Folosiţi developer 0 întotdeauna când jucaţi şi developer 1 când vreţi să testaţi o hartă nou creată.

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
I retired from here
Post Reply