Developer este o variabilă în engine-ul Half-Life care activează diferite nivele de debug. Aceste nivele includ printre altele informaţii de diagnostic pentru entităţi, ce vor fi afişate în consola clientului şi în partea de sus a ecranului.
După cum este logic, dacă activăm opţiunea de debug la orice aplicaţie, fie joc sau orice altceva, respectivă aplicaţie va rula mai greu şi va avea nevoie de mai multe resurse (procesor şi memorie).
Sintaxa comandă:
Code: Select all
developer <valoare>
Code: Select all
0: opreşte modul debug (default)
1: primul nivel de debug.
- arată mesajele de debug în consola clientului.
2: debug în mod verbose
- arată mesajele debug în consola clientului + în partea de sus a monitorului.
4: cel mai mare nivel de debug
- arată mesajele de debug în consola clientului + partea de sus a monitorului + mesaje în hud despre variate informaţii. De exemplu, informaţii despre locul unde este ţinta (crosshair). Deasemenea sunt arătate hitbox-urile şi boundbox-urile, doar dacă sunt probleme cu aceste obiecte. De exemplu coliziuni gen "Client stuck on object..."
Recomandarea EvoSys: Folosiţi developer 0 întotdeauna când jucaţi şi developer 1 când vreţi să testaţi o hartă nou creată.