Editor

Discuţii libere, numai pe marginea subiectului Counter-Strike.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
opyum
CS Staff Leaders
Posts: 666
Joined: 13 Apr 2008, 15:07
Location: Romania / Sibiu
Contact:

Editor

Post by opyum » 29 Oct 2008, 15:10

Exista si alt editor pentru harti la CS1.6 pentru noobi?
Valve Hammer Editor pare mult prea complicat :roll:
Paradox lexical:
Propozitia urmatoare este adevarata. Propozitia anterioara este falsa.
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2017
Joined: 22 Nov 2007, 20:05
Location: EvoSys HQ

Re: Editor

Post by vim » 29 Oct 2008, 17:40

nope. it's the one and only :)
te apuci de maping ?

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
CS 1.6: cs.evosys.ro
User avatar
Claya
Membru activ
Posts: 365
Joined: 28 Jul 2008, 19:25
Location: Beclean, B-N

Re: Editor

Post by Claya » 29 Oct 2008, 19:16

de acord cu Opyum... hammer-ul e mult prea complicat, am stat o zi intreaga pe el si nu am reusit nimica #-help
cel putin pt un maestru al maping-ului precum je :D (zero barat)
Earth rotation is created by penguins running in circles around the south pole.
Image
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2017
Joined: 22 Nov 2007, 20:05
Location: EvoSys HQ

Re: Editor

Post by vim » 29 Oct 2008, 20:07

complicat nu e deloc. nu ai foarte multe de invatat la el. restul tine de imaginatie.
daca cautati cateva tutoriale pe net si va apucati sa si incercati ce va e prezentat in respectivele tutoriale, in cateva zile reusiti sa faceti o harta fy_ decenta.
Este greu pana incepi, ca dupa aia greu te mai opresti :P

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
CS 1.6: cs.evosys.ro
User avatar
opyum
CS Staff Leaders
Posts: 666
Joined: 13 Apr 2008, 15:07
Location: Romania / Sibiu
Contact:

Re: Editor

Post by opyum » 29 Oct 2008, 21:13

vim wrote:nope. it's the one and only :)
te apuci de maping ?
Exact vim. Ma apuc de maping pentru ca am observat ceva timp in urma Charliee a zis ca daca e sa gasim ceva harti mici gen de_dust2x2 pentru italy, inferno, nuke, etc sa le postam. Asa ca am stat zilele trecute multe ore cautand pe fpsbanana.com harti mici (nu neaparat "fy") si am gasit 2 optiuni pentru inferno daca vreti sa va uitati dar eu cred ca nu este de ajuns asa ca am tras aer in piept adanc si am inceput sa butonez prin Hammer. Hartile necompilate am reusit sa mi le iau de pe net (google it :P ). M-am uitat pe YouTube la ceva tutoriale si am cam prins ideea. Oricum o sa revin pe forum cu progresele facute :roll: .

Untill then:

- mini_inferno: Click me!
- fy_inferno: Click me!
Paradox lexical:
Propozitia urmatoare este adevarata. Propozitia anterioara este falsa.
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2017
Joined: 22 Nov 2007, 20:05
Location: EvoSys HQ

Re: Editor

Post by vim » 29 Oct 2008, 22:31

Te astept cu un mail cand ai harti facute si daca vrei ti le hostam pe evosys :)
Spor la butonat

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
CS 1.6: cs.evosys.ro
User avatar
Lucky-Strike
Vorbaret
Posts: 150
Joined: 26 Feb 2008, 22:41
Location: Bucuresti/Online

Re: Editor

Post by Lucky-Strike » 30 Oct 2008, 16:30

mah mie numi pare complicat hammerul....(am avut cateva tentative de mapping ...)
treaba e ca mie deabia imi compileaza....si mi se misca infect la probe ....(fps mic nush din ce cauza )
Ioi istenem!
User avatar
vim
Mini tehnicus
Posts: 2017
Joined: 22 Nov 2007, 20:05
Location: EvoSys HQ

Re: Editor

Post by vim » 31 Oct 2008, 14:43

Lucky-Strike wrote:mah mie numi pare complicat hammerul....(am avut cateva tentative de mapping ...)
treaba e ca mie deabia imi compileaza....si mi se misca infect la probe ....(fps mic nush din ce cauza )
Tips:
- nu folosii compilatorul default din hammer. ( use ZHLT )
- nu folosii blocuri mai mari de 1 unitate in grosime, decat acolo unde este absoluta nevoie ( de exemplu unde nu vrei sa se poata trage prin pereti ). Asadar, la podele, tavane, cutii, butoaie, etc, nu are rost sa folosesti block-uri groase. Incarci harta degeaba.
Ca sa iti faci o idee cat de "pc friendly" ai facut harta, cand o testezi folosesti developer 1 in consola si urci fps`urile progresiv (fps_max), in diferite zone ale hartii. Zona goala (nu ai obiecte imprejur gen cutii sau alte elemente de design), in zona unde sunt cateva astfel de elemente si in zona unde e plin de asa ceva.
Ideal ar fi sa nu iti varieze fps`urile deloc, dar cum la harti mari e greu sa reusesti asa ceva, macar variatia sa fie mica. Si cand spun mica, ma refer la 10 - 20 fps-uri cu developer 1, ceea ce la un joc normal iti duce la o variatie de maxim 3 fps`uri pe zona plina. Astfel de teste poti sa mai faci cu smoke si ar mai fi si altele.

Sper sa te ajute

L.E Era sa uit un aspect important. Daca folositi texturi custom, facute de voi sau luate de pe net, incercati sa le testati inainte de a le folosii intr`o harta finala, care doriti sa o jucati pe un server de productie.
Nu stiu cum fac altii, dar eu texturile le testez pe o harta simpla, facuta de mine, care e formata din 4 pereti, un tavan si o podea. Si pe respectiva harta aplic noile texturi. La nevoie se mai pot adauga elemnte la harta precum butoaie, tevi, cutii si alte nebunii, daca aveti de testat texturi si ptr astfel de elemente.
As putea da ca exemple de texturi care va omoara distractia, aztec (original), de_dust2008, de_dust2007 si mai era un awp al carui nume imi scapa acum.

Code: Select all

[root@gw-03 ~]# man woman
Segmentation Fault (core dumped)
CS 1.6: cs.evosys.ro
User avatar
Lucky-Strike
Vorbaret
Posts: 150
Joined: 26 Feb 2008, 22:41
Location: Bucuresti/Online

Re: Editor

Post by Lucky-Strike » 13 Nov 2008, 16:47

vim wrote:
Tips:
- nu folosii compilatorul default din hammer. ( use ZHLT )
Il folosesc :D

Ms. de sfaturi! :oops: :D
Ioi istenem!
Post Reply